CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 15, 2008

...pErSOaLan..??



uuuuhhh....pagi itu angin bertiup sepoi-sepoi bahasa,dedaunan jatuh berguguran ke tanah dan burung pula berkicaun di pagi yg hening itu...lantas itu aku terkfikir indahnya kejadian yg maha ESA..tetapi diri ini masih lagi dgn dosa yg bnyak membuat kemungkaran di bumi yg sedang aku berpijak ini...ya allah..kau bantulah hamba mu yg lemah dan hina ini ya allah...hanya padamu aku bermohon,aku merayu dan meminta tiada tuhan yg layak meminta selain hanya daripada enkau ya allah...kau lembutkanlah lisan ku ini,hatiku ini kerna hati ini sudah tandus dan kering daripada menggigatimu...semakin hari masa makin pantas berlalu dan umurku jua makin cepat meningkat dan pengakhiranku kepada kematian jua makin hampir tetapi diri ini sering alpa dari menggigatimu,mungkin aku terlalu leka dgn bende duniawi sampaikan terlupa dari menggigatimu ya allah.....dgn setulus keikhlaslan aku panjatkan doa ku ini kepadamu ya allah!!!!ya allah!!!...aku sombong ya allah,aku bongkak,egoku tinggi ya allah...hurm...ya allah inilah sedikit luahan dari jiwa dan hati ku yg kecil ini...dan inilah persoalan yg sering aku ajukan pada diriku dan sering aku bertanya pada diriku kenapa???kenapa???..."kenapa aku begini"..???...

0 comments: